I wonder.
2008 年 10 月 7 日  星期二   清涼


`````` 分類: 未分類

我真的如似乞您憎`?!
關心一個她還比提起我好`

我既存在`
真係冇人知`
起碼好似冇人會問我開吾開心`
點解吾開心`
定係我打既野過份開心`?
冇人知我都有陰暗面`
今日`
係我上左中學之後最吾開心既一日`
個天好陰`
天氣凍凍地`
今日我去學野`
整到個LOOK都吾算差`
但係竟然用吾出我平時既笑容`
但係`
竟然冇一個人知我吾開心`
平時係咁問我有冇吾開心既媽咪都冇問`
我平時`
係吾係太過令人放心`?
聽日番學NA`
我仲有一樣功課未做`
平時我一定係好快做番`
但係我竟然仲未做哂`
我都想知點解會咁`
我自己都吾知`
開心既能量用哂`?
冇啦啦今日想喊想喊咁`
好似都好耐冇喊過`
依家覺得笑係好辛苦`

明天會更好=]

發表時間:2008-10-07 07:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 14
累積人氣: 10854