| `````` |
分類: 未分類 |
我真的如似乞您憎`?!
關心一個她還比提起我好`
我既存在`
真係冇人知`
起碼好似冇人會問我開吾開心`
點解吾開心`
定係我打既野過份開心`?
冇人知我都有陰暗面`
今日`
係我上左中學之後最吾開心既一日`
個天好陰`
天氣凍凍地`
今日我去學野`
整到個LOOK都吾算差`
但係竟然用吾出我平時既笑容`
但係`
竟然冇一個人知我吾開心`
平時係咁問我有冇吾開心既媽咪都冇問`
我平時`
係吾係太過令人放心`?
聽日番學NA`
我仲有一樣功課未做`
平時我一定係好快做番`
但係我竟然仲未做哂`
我都想知點解會咁`
我自己都吾知`
開心既能量用哂`?
冇啦啦今日想喊想喊咁`
好似都好耐冇喊過`
依家覺得笑係好辛苦`
明天會更好=]
|
| 發表時間:2008-10-07 07:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | ... | 260 | »
|
|