2008 年 9 月 12 日 星期五  |
| -V- |
分類: 未分類 |
日日番學都笑`
唉`
仲痴左-口-
木瓜湯比人留堂`
可憐`
你好快D比你個BLOG我啦`
如果吾係好似上次咁比`我打XD"
好正哇XD"
又囍上了另一個他`
何時我變得花心`
還是不想再痴心?
今日上英文冇人出聲`
好恐怖`
小左木瓜湯同低B仔們既玩聲`
瑋又吾出聲`
後來瑋先出聲`
仲講短裙姐姐XD"
囍1B=]
|
| 發表時間:2008-09-12 02:52 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | »
|
|