I wonder.
2008 年 9 月 9 日  星期二   晴天


其中一天的上課天` 分類: 未分類

 岩岩番到黎=]

我地放1:20`
我地1B吾知點解日日都係1:30囉-口-
D老師吾捨得落堂XD"
同牙嘉係CANTEEN玩野食-口-
喂人食牙...又半拱橋果D-口-...
玩到2點XD"
係MYC度日日我都笑餐死-口-
女班長就超無奈...
佢同我坐的=]
日日見住我地狂笑-V-
佢太專心上堂啦=]

我地今日MUSIC又係GAG堂-口-
重溫牙SIR的GAG=]
[有個奧運BB叫奧傲...
佢係大陸同胞=]
咁就要講國語...]
跟住我地諗左一陣就笑-口-
佢仲要講埋出黎...
仲話我地幫人諗D名吾好好似佢咁-口-
今日佢就講浪漫-口-
佢話我地講野吾夠浪漫...
仲扮左一次"浪漫"...
同嘉慧講左句[你個衰鬼...]-口-
好姣的說-V-
好多人冇拎詩歌集...
佢話係有史以黎第一班精英班係咁-口-
岩岩好20人冇拎-口-
我地班40人=]
20男20女...
跟住佢話今次冇就吾緊...
下次冇既話...
就要係MUSIC RM行一圈...
仲有佢彈歌伴奏-口-
佢比3首我地CHOOSE...
第一首吾識...
不過就好活潑的=]
第二首就係結婚進行曲-口-
第三首係MZ HK果首歌-口-
佢話女仔冇拎就用第一首...
男&女就第二首...
男仔就第三首=]
跟住教拍子果D...
佢話好似玩千秋咁...
吾岩就會整列個AUGUST FIFTEEN```
佢用英文講的-口-
O咀中...
仲有N個笑話...
吾打LU...
有勁多囉-口-
笑到嘔哂...

我今日吾記得拎校章-口-
D PREFECT睇吾到0口0
超好=]
如果吾係要記缺點的T^T

做功課先XD"
吾打住`

發表時間:2008-09-09 03:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 0
累積人氣: 10817