I wonder.
2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


` 分類: 未分類

-生性古怪缺點這樣多♥長滿尖刺人人離棄我-

雖然吾多鐘意JoeY`
但係我幾鐘意佢果首[愛怪物的你]`

天陰陰`
好似我既心情咁`
吾知點解今日幾DOWN下`

起左身`
傾電話`
玩電腦`
做功課`
學野`
好充實XD"

愈悲的歌愈愛`
[生無可戀]係一個例子`
好想唱K`
我鐘意左唱歌a_a`
冇咩可能`
但係日日都咁好唱口`
KAI左定啦`

我吾開心`
都吾知點解`
真係好DOWN`
日日都笑嘻嘻`
今日聽歌就聽到喊`
咩道理?!`

-長期地建設暗角都要扮開心-=]
在廢墟我只得一個面對`
偷偷去愛下去我很累`

真係好吾開心...
今日您要我喊我真係喊得出`
我明白`我只是一個異類=]


 

發表時間:2008-10-07 04:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 22
累積人氣: 10804