HAPI`
- 今日同yin & 雯挽得吾開心 - 終於抄左數學, 了左個心願xp - 收到個生日禮物 - 是秘密喔^3^
擔心`
食左雯煮既麵+烏冬, 成日個心型住型住有d野咁-,-
好開心`^3^ 原來你都有睇我個bl0gxp
不過可能你中意既吾系我, 系佢, 亦都可能2個都吾系 但我今日買左cvd,決定番睇黑糖, 我用1日睇哂了 有1集話鬼鬼誤會自己有病,就泥死 就死都要諗方法令王子得到幸福, 我依家明白, 中意1個人只要對方幸福,開心咁就夠喇
依家我地都幾好丫其實, 至少我覺得我地依家咁傾計好開心.好幸福 不過其實有時都幾辛苦成日都睇住你同佢... 算拉, 吾講喇, 廢事又同你嘈;
不過每次同你傾番計就咩吾開心都吾記得哂
依幾日已經為左佢我地成日都0係度嘈.3. 問你系咪冧佢, 你又話吾系 你想點姐, 咩都幫埋佢, 次次同你講佢d野你又系咁.. 系. 我都系中意你先想關心下你, 先知你又話番我轉頭v3v 你知吾知我琴晚喊左成晚?
對不起.我也懂呷醋
也許在你我之間始終有個她
為愛真的受夠傷
再多的甜言蜜甜,不過是用來染識對她的愛
`唉唉唉 點解姻緣依家會搞成咁 真系我地錯咩? 陽因為依個人-______________- 唉, 點算呀/_\ 好想喊
今日我生日` *v* y0y0=>
c0ffee`; 依家對你既感覺好似番番泥 今日我問你仲記吾記得1226`? 好開心你會記得呀`>v 你仲叫我同屋企食飯食得開心d, 雖然只系簡單1句說話 但系已經好開心`:}
-0-`;今日做左咩?! 實不相暪-_- 同琴日差吾多, 又系chat左成日 不過今朝去左買x-mAs give & 出左去食lunch- - 都冇咩特別拉
xp, s0 happy`>v 謝驚青呀`*33333333333333* 我超想去l0r, 你有飛, 又比我去, 第一次覺得你咁好人-v-" 哈, 見到ar詩{何韻詩} & 軒仔 超happy耶`^v^ 又有森美,小儀做司儀,, 哈, 笑死我 不過如果吾系驚青我都冇得去;-3-
同馬嬲0係7-11行番屋企既時候, 睇到有隻狗-_-||' 但戈隻狗d紋好似一隻老虎, 超可愛l0r xd
thzzzzzzzzzzzzzzzzzz 0f {kenchAn}`;
`哇塞!3! 炒左mAth -_-. 不過都預左 但系有50分>v, 超happy 開頭以為得40分炸@v@ 仲多左10分tim 不過一樣比老豆老m0煩 唉..我老m0仲講講下講埋棒棒tim t.t 仲話你咁中意棒棒堂. 又吾讀好d書 話我讀好d書就比我去睇棒棒堂 {大佬/o\ 姐系威脅-_-. 你話我又算拉, 又話埋棒棒堂.v.} 好拉, 泥完個老m0. 又泥多個老豆 佢又話我下年f.3嫁喇 要讀好d書呀 {講真..升吾升到上f.3都未知}