近排發生左好多是非之事,也發生左一D唔係咁開心的野,
不論係友情之間定係家人之間,詳細的唔多講。
總之我覺得做人真誠之中,一定要帶有一點奸。
因為在呢個現今社會裡不奸不得,例如:做事方式
太過於真誠就會被那些奸人或有機心的小人
完全擋過,被人視而不見。呢種情況在學校裡
面非常見!此外仲有要識得扮可憐,識得扮可憐
做任何奸野就可以事半功倍。
我的偉論到此為止,同意我的偉論嗎?