DA DA の 心 - 情 - 日 - 記 =]''
*****************
hAlO hA`,♠♠♠[♠]''
我捨不得,可是時間回不去了''
分享生活中的一點一滴喔;)
*****************
dAdA_bAbii
暱稱: 公主♠` 丹 :)`
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-29
2008-09-10
我回來LU=)*
2008-08-12
[♣']-----8.26' 緊...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 22
今日人氣: 3
累積人氣: 757
2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


我回來LU=)* 分類: 未分類

*

回來LU;)

屋企得婆婆一個人住~

時間真系過得很快吧`

就黎要番學la/_\!!

吾想ah,`

功課仲有dd未做完;;

呢幾日要做晒先得=D

呢幾日都吾系甘得閒架喇,

明天打Friendly.

21,22號好似都系0瓜''

之後26號就要去比賽了,

別的時間都是要睇奧運的體操&籃球&VOLLEYBALL.

汁好晒d野,

準備番學LU,

仲有要買OUT DOOR的包包=)

=p,

叫ah ba送我吧,

因為入了2b的關系..

太好了,~

想得太美la..

希望結果都一樣吧=);

>V<*

pOST 婆婆家的相相=)

 take me to your heartx)
 我的零食.有O泡果奶.YUMMY.
 格離屋的小貓貓,食緊草@@?
 婆婆種的木瓜樹.
 迷人的日落=D

~~~~~~~~~~~~~~~END~~~~~~~~~~~~~~~




訪客留言 (返回 dAdA_bAbii 的日誌)


阿深 於 2008-08-21 07:54 AM 發表:
我都買左個OUTDOOR書包= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu__BI 於 2008-08-20 09:28 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rubywai 於 2008-08-19 06:51 PM 發表:
c0mment f0r u;]
要回架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]