p(>O<)q---->dIN"=^@^
dIN0315
暱稱: ■+" 許 dIN dIN"■+
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2018 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-02-17
......
仆街和記∼∼
2009-09-11
...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 31
今日人氣: 1
累積人氣: 1213
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


無言∼∼ 鬱悶 分類: 未分類

今日..我GE好朋友走了..去讀書LA..要比心機ar..

她走了...見到佢係車到喊得好西利..唔捨得ma..其實我都好想喊..只不過只是強忍淚水....都暗地裹喊左一陣..

她..缺點多多..唯一GE..就係對朋友都好好咖..就係有一仲好壞ge脾氣..殺傷力強..或者佢呢種性格唔係人人都接受到...

我都唔係好接受到..不過..包容ma..因為..佢呢仲性格比起我憎ge性格..仲有一大折ar..haha

識左佢三年la..依舊擁有一種我很不太喜歡的性格..依舊好多野問...脾氣差..令我覺得好煩..好想打q佢..

有時真係好想佢快d去讀書..仲同佢講....你返呢我都唔會理你...等我耳斤清正下..攪到佢都有d心慌慌tim..ha

今日送佢走...返到屋企..想了一想..以後我的生活..佢暫時都不會出現..呢個時候..右出現了說不出的感覺吧..

原來身邊..有個人特然閃走左...係几咁唔慣..好似小左d咩咁..終於明白前2年..姐姐的朋友右去了讀書..

見到佢張張相都喊到唔知點咁..原來咁..係會令到人傷心..流淚..原來我真係有d唔捨得你..

朋友MA..你唔係再咁煩..一細都係....一細都唔變咖啦..

好朋友好朋友..希望你去到讀好d書..照顧好自己..溝反條右有錢.右靚ge仔(不過好似以你ge脾氣有d難咁)..呵呵 






訪客留言 (返回 dIN0315 的日誌)


CMKIAO 於 2009-09-05 08:48 PM 發表:
會返黎GA MA ~~好快又見到啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



viannleong 於 2009-09-04 02:12 PM 發表:
幾堅強都好,始終會唔捨得..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀...==
Posted at 2009-09-05 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sweet_kei 於 2009-09-04 01:40 AM 發表:
HAHA...你好似踩緊佢.. 多過吾捨得佢甘wo.- -.
衰得你a.. 吾習慣a le...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我係讚緊佢..haha
係呀..有d唔慣...
Posted at 2009-09-05 01:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ka_emily123 於 2009-09-04 12:12 AM 發表:
哈哈..吾習慣呢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀係呀....ha
Posted at 2009-09-05 01:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]