我好咋吖...
今日系爷爷嘛嘛既葬礼吖..
曾日先讲住.话.5可以喊架..
但系今日去到洞天陵园..1开始`我忍.我忍..
但系`我见到爷爷同嬷嬷.2盒 骨灰过阵.
我真系忍5住了.再都忍5.住...
我好努力忍.但系心里面又好想大喊1场..捻到好多也..
就.撼佐出来..
之后`d.人将.爷爷麻麻放入地下面过阵..我真系好心痛..
我好想阻止苣地..我5想爷爷苣地比邋遢也铺住..
我觉得苣地真系好痛.1堆堆泥.打系苣地头上.
埃.但系..我没哏做.因为爸爸话.如土为安..
爷爷.嬷嬷.我只希望你地过得好.
对不起.爷爷.我没用读书5叻.
毁灭晒你对我即期望....
对不起!
******************************************************
下午.阿叔走佐了...
我就同聪妹.婆婆..广西人.辉.他们出了市区..
开始我同聪妹行过阵..见到2个好好笑既..
有1个女子个头发同小丸子一样..前平后平..很好笑..
之后有1个女仔.买佐新库就着..
连招牌都没剪..仲挂系度..就行晕成个风度...
笑道我趴墙....
|