尋日十二點幾就見阿冰on左msn~問佢做咩咁早啦,佢話十點幾已經起左,原因當然係因為有客到啦~
大陸嘅親戚---堂兄、堂弟妹都嚟左香港玩兩日~當然唔少得佢哋阿媽=.=
佢哋前日就去左表姑媽到,一聽就知佢哋悶到嘔…扮曬高尚住宅咁,其實就交通唔好、行又冇得行嘅狹窄地方…=.=
佢哋終於o係4點5點,終於都到左屋企…(阿冰之前等到興=.=之後出左街)等到我放工,就去漢陽苑食dinner~佢哋起初都唔識點食,之後見我出去攞嘢食,掉曬d嘢落個板到係咁燒,之後佢哋先跟住燒。
初初我掉嘢落去燒得嚇親鵬標呀~「咋」一聲咁,佢嚇到彈起左。錦鈴叫大哥去拎熟菜,大哥拎左打邊爐嘅未熟嘅菜~搞到d大人見到都係咁話唔應該攞生嘅菜〝吱吱咋咋」咁,搞到大哥好鬼瘀~大哥的尊嚴散曬~呵呵呵
之後食完就同佢哋去行下啦~因為姑媽到都冇嘢行=.=手信又冇買到…行左間運動家,d鞋開倉價,鵬標買左對鞋~之後同大哥同衍標去左sasa到買香水比佢哋個女朋友~本身睇仲一支幾清香~不過個價就一d都唔清,400幾蚊=.=之後先再揀過一支百幾蚊嘅就算。冇計啦~學生一名,又未做過嘢,係咁ga喇…
本身如果有時間真係想同佢哋去睇下戲或者唱下k…但係佢哋要搵姑媽到拎行李,今日上8:30早車番去=.=原因係…衍標大專放榜,要見真人…
|