8號颱風`` - ____親朋勿友'' - QOOZA BLOG 網上日誌

牙LaM'z WorLD''

       朋友..我當你一世朋友=]         最愛1E*

dairy_lam
暱稱: 牙Lam=)
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
學野+買書2
買書@@
....做功課日
學野=]
..死左大半!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 8 月 10 日  星期五   晴天


8號颱風`` 不安 分類: 未分類

今日...

9點30起身..

食早餐..

搭7倒

牙媽送我落去..

見到有5c...

即跑..

追到!YEAH~

去到搭10..

..點1上堂

漫畫=]

個''鄧榮之''SIR

又係到廢UP..

成日話人癡線-33-''

淨係叫D有紙既比佢釘,

叫D冇紙既等陣先

我*佢...

12點先比紙我!

畫咩牙牙SIR..

12點7-1點8--中場休息.. LUNCH!

M記!

搭8返去日文

冇乜聽書

NOTES都冇抄

睇唔到!

....2點3倒..

有個MISS入黎同我地講

3點半前會掛8號..

自己走既可以走先

即閃..

但係打極都打唔到比牙媽

係呢一刻覺得部手電庱到爆囉

打左好多次

都唔得..諗住自己搭車落鋪頭先算

咁岩最後一次就佢打到黎..

話佢係WTS等緊5C黎接我,,

搞到我要去7仔等佢,,

3點先到@@''

見到好多岩既車..

但係唔係爆哂上唔到

就係比D人迫哂上去上唔到

搞到3點7先上到車!

17號..

其實都係格硬岩岩好咁迫上去

焗到死~

淘大今日石修同埋個唔知咩女仔黎左

幫唔知邊間野開張!

俾人影相..

好簡唔簡8號風答開..

但係都唔少人睇~

..5點半收左鋪= =''

牙E冇啦啦話黎我屋企整野食

搭MTR返

牙E要係第2到出

6點半先返到

好香,,

有咖哩雞翼..菜..排骨=]

好味!

今日係咁多喇!CM喇!

 




訪客留言 (返回 dairy_lam 的日誌)


shannon 於 2007-08-11 11:26 PM 發表:
呢日真係玩死人...
困左係金鐘成個下晝...
又無得睇中國女排打波...
係咪玩呀??!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有牙最後=]
冇左妙手仁心..所以睇哈利波特2[[碟]]
 
Posted at 2007-08-13 01:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Natalie 於 2007-08-11 06:17 PM 發表:
學日文??
教下我牙 `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔記得哂= ='' 
Posted at 2007-08-13 12:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Zoe 於 2007-08-10 09:55 PM 發表:
YEAH!

第1!

卡,,,乖呢!!!

8號風= ="與我無關,,,

你就好啦

真係學日文!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..係係..你乖=]
我都唔記得哂之前D野= =''
Posted at 2007-08-10 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]