學野+買書2 - ____親朋勿友'' - QOOZA BLOG 網上日誌

牙LaM'z WorLD''

       朋友..我當你一世朋友=]         最愛1E*

dairy_lam
暱稱: 牙Lam=)
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
學野+買書2
買書@@
....做功課日
學野=]
..死左大半!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


學野+買書2 分類: 未分類

今日遲左起身

搞到遲大到@@''

是但啦

今日畫告示牌照= =''

中場休息又係美心

上埋日文

同牙媽返左屋企擺低野就去左NTP買書

買得勁少!!

連得呢到有既GEOG都冇囉咩事

我愛死NTP牙!!!!

又有PAPPAGALO..

MRS FIELD

....味真香..

哈哈=]

返左鋪頭

牙媽話夜晚會去德福...

順便買

咁好囉

7點半佢話走

咁我咪話買書囉..

點知佢又話

買你個頭..

而家去到岩岩好啦

我咪話囉:我點知你幾點姐

你又唔早D叫我

佢話係我係到HEA囉

去到..

食美心皇宮@@''

10點3過D就走

牙爸又要去TOLIET

冇理佢

約佢去的士站又唔知去左邊

去旺角NEWAY唱K

去到都11點!

冇唱過歌@@''

聽歌就夠

哈哈

而家係K房悶得濟打QOOZA~

3點幾先走..

牙e醉醉地@@''

同佢行左返屋企先打的返屋企

返到黎都4點過d

跟住沖埋涼..4點半先訓@@''

 




訪客留言 (返回 dairy_lam 的日誌)


LiTTle_B 於 2007-09-12 09:25 PM 發表:
甘耐仲未打日記既!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lhy525 於 2007-08-28 12:11 PM 發表:
^^"

我都買左少少書!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NICO=] 於 2007-08-25 10:15 PM 發表:
d書1定重死你!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shannon 於 2007-08-24 10:38 PM 發表:
你去唱k唱到咁夜囉咩事...
我呀e會帶我去唱k就好了....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Zoe 於 2007-08-18 04:48 PM 發表:
GEOG要去沙田個間先有wor,,,唔係咩!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙我咪就係係NTP果間囉 
Posted at 2007-08-20 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]