嘩...好耐都冇打QOOZA.."
終於考完試...放長假啦~^^
今日果科...如所料咁死左...=3=
放左..去睇 親愛的 去篤波..."
係味因為我係到呢? 佢D技術未如理想
之後,去左MK 行街仔... 行到夠鐘睇戲都唔知...哈哈
睇完冇野做..去左食 吉野家"
好掛住之前番工時,,,日日都食 =]
我同親愛的 可能都係睡眠不足...攰死
親愛的 咁攰都要番工...好辛苦>.<"
我就回家訓死左..."
親愛的....等你賺多D錢..我地一齊住^^