分手的一天....
呆坐一整天...訓唔到一d都...想食一粒安眠藥訓教...冇得食..
係屋企係咁諗佢..晚上,,行左去沙灘坐左唔知幾耐...唔想諗佢咁多...
的確,,沙灘舒服d...如果唔係咁夜..我會搭巴士遊車河..(無論搭去邊)
好多謝你地同我傾咁耐電話..仲有我會記得某人既"cheese"
多謝你地咁關心我...搞到你地咁擔心...
我諗我會好快冇事的..."
希望快d放低佢...唔洗你地再擔心.."
我愛你地~