大佬b之日記仔-v-’
慢慢睇喇,,,呵!!”
睇完記得幫我改下錯丫>3<”
dalob
暱稱: 大佬-V-''
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Is time to let you k...
反黎嚕^_^
電腦好反再見@_@"
今日好死悶....!"
Nice!∼”
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 53
今日人氣: 10
累積人氣: 2993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 5 日  星期四   晴天


悶/.\' 滿足 分類: 未分類

唉,,!”

自己一個坐真係好悶嫁=.=’’

今日我好似笑既時間得果1/10到∼”

大概20分鍾∼!”<-全部加埋喇啵=.=’’

你諗下,,反學有成8-10個鍾...!”

唉!!”

之後放學去左練波...真係攰死我∼”

由5點去到7點=,=’’

冇咩停過...係咁打-,-’

勁攰∼”∼”我想死當我反到屋企果陣∼!@

之後冇喇=.=’

待續..................






訪客留言 (返回 dalob 的日誌)


馬騮 於 2005-05-08 08:09 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會去嫁喇-v-'''
Posted at 2005-05-08 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



馬騮 於 2005-05-07 07:54 AM 發表:
你又走去黃埔軍校‥唔睇我打波!!!
我就快出去啦‥好緊張丫!!!!
輸左你請我飲野!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我反左黎喇~"你win左啵~"~"
係咪好應該請我飲野呢~"?~
馬騮仔幫我地報左仇~"
thz u
Posted at 2005-05-08 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]