| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
反黎嚕^_^  |
分類: 未分類 |
其實我電腦一早好反左-,-
但係我唔想打日記<懶>
所以先冇打=.=
不過都冇人睇嫁啦,.哈!∼!”
不過唔緊要,,,
以後日日打,,你地日日睇..
我諗緊打中文好定係打英文好,,,
因為我想我既eng好d∼∼
大力文都咁做啦,,,
我都想咁做..呵..∼∼∼
我唔想升唔到中6啊/.\
好la,,,決定左啦∼∼∼∼”
就打英文啦以後...
不過你地都要黎睇啵@)@:
因為你地要幫我睇下我既mistake∼∼”
哈..!你地都有益嫁,,kakakka
好啦,,今晚再打<英文日記>,,,!!
記住黎睇丫><”
去溫chem先,,聽日test∼∼”
|
|
|
HI*!我路過嫁''!
http://blog.qooza.hk/TSZTSZ630我日記呀!"*
得閒上去睇下或者留下言啦''走lu*!''?byebye
|
網主回覆
hihi,,
我都專登路過去你既日記啦,,,kaka
你個板好好好好好好靚丫/.\’’
希望你keep住黎啦,,><”
幫我改錯處丫,,,!”
Posted at 2006-04-02 02:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|