| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 5 月 6 日 星期五  |
軍校之一  |
分類: 未分類 |
好多,,,,唔想打.
我冇咩心情打喇都...!"@
斬停一個星期喇就~"

|
|
|
風 於 2005-05-15 12:01 AM 發表:
我好像什麼也沒有做過啊...@@"
說出來會舒服點的嗎?
|
|
|
BOBO 於 2005-05-11 11:25 PM 發表:
我驚你睇唔到先留咁多咋!!
stupid~~""咁都唔識留言~~
要係xanga先可以留架...!!
呵呵~~死蠢大佬=v=""
|
網主回覆
好好好~"~你好醒啵!"~咁都識留~"
仲教埋我tin~"勁晒喇你!@!" Posted at 2005-05-12 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
馬騮 於 2005-05-10 10:02 PM 發表:
|
網主回覆
thz晒哦...馬騮仔~!"~
我都有日日去你果到睇嫁-,-
不過唔識留言咋~~"呵 Posted at 2005-05-10 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
風 於 2005-05-10 08:00 PM 發表:
順帶一提,
密碼為........
1730
你叫d我識或者唔識既人去睇啦= ="
為左人氣, 唯有出賣日記OTZ
|
網主回覆
用悄悄話丫ma~"
比人睇晒你個密碼喇-,-''''
好喇,,我盡量叫人去喇 Posted at 2005-05-10 10:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
風 於 2005-05-10 12:10 AM 發表:
|
網主回覆
我去左喇~"~你多d黎喇~"~"呵 Posted at 2005-05-10 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BOBO 於 2005-05-09 10:23 PM 發表:
8公
唔好再懶d>口<”””””””””””””””””””””””””
快d打啦
好想睇!!呵呵XDD
|
網主回覆
你洗唔洗一次留咁多丫-0-'' Posted at 2005-05-10 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BOBO 於 2005-05-09 10:23 PM 發表:
8公
唔好再懶d>口<”””””””””””””””””””””””””
快d打啦
好想睇!!呵呵XDD
|
網主回覆
我係咁懶嫁喇~~"呵呵呵~"
你都知嫁!!"!~-v-'' Posted at 2005-05-10 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BOBO 於 2005-05-09 10:23 PM 發表:
8公
唔好再懶d>口<”””””””””””””””””””””””””
快d打啦
好想睇!!呵呵XDD
|
網主回覆
仲以為冇咩人想上黎睇tin~~"
原來仲有你><" Posted at 2005-05-10 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|