大佬b之日記仔-v-’
慢慢睇喇,,,呵!!”
睇完記得幫我改下錯丫>3<”
dalob
暱稱: 大佬-V-''
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
Is time to let you k...
反黎嚕^_^
電腦好反再見@_@"
今日好死悶....!"
Nice!∼”
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 53
今日人氣: 7
累積人氣: 2990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 22 日  星期日   晴天


唉,,,火火火!!” 呆滯 分類: 未分類

我幹幹幹!!”!

點解咁嫁=.=’’

又輸左比yy2,,,,!”

媽的,,,∼”

火到唔想打野喇.係咁,,

待續............






訪客留言 (返回 dalob 的日誌)


風仁 於 2005-05-29 05:12 PM 發表:
話你傻仔的...不是我吧?
如果是我的話, 對不起
 
傷心同擔心野?
何時又跟我說說?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係你啊~~"如果係你我反易冇咁嬲~"
因為我可以串反你啊ma~
但係佢我尼世都唔會串佢,,
果d野唔同得同學講,,呵~"
搵日我地唔再係同學先講比你聽喇~"
Posted at 2005-05-29 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



馬騮 於 2005-05-24 08:45 PM 發表:
好唔開心丫,,,又拎唔到冠軍
 
我連續第4年拎亞軍啦!!!
 
好想死丫,,,最唔剧又係yy2
 
shit的!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

馬騮,,努力練好d波~'
我地下年以最強陣型ko yy2~
一齊加油吧!"!
Posted at 2005-05-24 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]