| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 5 月 24 日 星期二  |
我媽的=.=''  |
分類: 未分類 |
我幹!"我部機洗完機一日~
又中左毒喇,我想幹爆佢~
掃毒果舊野都裝唔到~"
唉,,,,,我諗住毒有反咁上下先再洗機!@"~
今日勁白痴~!"art冇得做=.=
唉...聽日可能要留堂~!"
我唔想留丫>﹏<"
後日打社排@"!~
對義社-~你估下我地ko唔ko到佢地~"?
馬騮仔,,加油喇~"~"~"
以家沖埋涼就去zz嚕!"~
係咁....
待續..................
|
|
|
馬騮 於 2005-05-25 06:21 PM 發表:
 聽日義社 vs 忠社
我地輸梗,,,得我同何永靈!!
|
網主回覆
你一打六喇~~~
如果我唔係到,,哈!!"
講笑姐~點樣就要打過先知喇~!
唔好咁快認輸~~" Posted at 2005-05-25 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|