大佬b之日記仔-v-’
慢慢睇喇,,,呵!!”
睇完記得幫我改下錯丫>3<”
dalob
暱稱: 大佬-V-''
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Is time to let you k...
反黎嚕^_^
電腦好反再見@_@"
今日好死悶....!"
Nice!∼”
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 53
今日人氣: 14
累積人氣: 2997
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 29 日  星期日   晴天


我以家好冇mood lor.. 分類: 未分類

以家係5月29號3點5∼”

我岩‘岩睇完一個人既日記板..!”

佢係咁話緊一個人係傻仔=.=’’

而我覺得佢係話緊我..

其實我唔係lor∼”

點解要話我係傻仔啊~"

我邊忽似啊,,我好唔開心,,

估唔到你會咁樣話我.!"

我真係好唔中2比人話自己係傻仔@”

你明唔明?

我以家本身已經好悶嫁喇,,

仲要睇到你話我係傻仔-_-’

你知唔知我有幾火!”?

前編完.....待續.....

5點去左zz,,7點醒左~~"

之後做功課睇tv果d...~"

then,,,,就冇野做喇~"

以家去zzz lu,,,早抖@"!






訪客留言 (返回 dalob 的日誌)


BoBo 於 2005-06-12 01:49 PM 發表:
唔係呀..應該..叫你o個個係咪女仔黎架..先真
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

比你知道左tin@_@"
好勁啵~~
Posted at 2005-06-13 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BoBo 於 2005-06-12 01:48 PM 發表:
唉~~
大佬"你一d情趣都冇架!!
叫你o個個係咪傻仔黎架???hee"~~
 
講個秘密俾你知啦..傻仔=大佬!!=v="多謝
88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=不是瓜,我怎會是傻仔~
媽的!"傻仔是禁語,不能說.\ /."
Posted at 2005-06-13 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]