大佬b之日記仔-v-’
慢慢睇喇,,,呵!!”
睇完記得幫我改下錯丫>3<”
dalob
暱稱: 大佬-V-''
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Is time to let you k...
反黎嚕^_^
電腦好反再見@_@"
今日好死悶....!"
Nice!∼”
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 53
今日人氣: 15
累積人氣: 2998
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 28 日  星期六   晴天


打波日 分類: 未分類

今日去左打波.....!

之後我最早到喇~"

小宗宗late左10mins~"

then媽騮同楊過左半個鍾先黎~"

點解要遲到姐..!"

我真係唔係好明..馬騮打左比我喇~"

楊呢?!"佢話要答9先有車~"

咁佢唔識答早一班車咩..籍口!!!"

之後我地打打下玩2v2"~

輸左比5$~~

之後我同小宗宗輸左/.\''

然後豬龍同肥仔(陳融)黎左~~"

我同楊,,,同馬騮一team~

之後win左~"我就唔洗出$請人喇~"

之後我同楊單挑!"~

佢輸左比我,,,,我有支野飲路~"

我覺得咁樣玩勁high~"

個個為左5$去博命~~咁樣唔單只可以練到技術~"

仲可以練到好多野同埋有機會有免費的野飲~

之後有人話佢地卜左場,,咁我地唯有走lor~

去左紅場果邊打~"之後我地打打下有2個女仔黎問我打唔打比賽~"

我心諗有理有拒絕人嫁ma~"

之後話左好,,佢地走左去拎袋果d~"~"

但係果岩啊朱(mkc),佢啊哥同埋佢啊哥個fd黎左~"~

之後我見到班女仔仲未黎~

so我地打住先~"~

then我地打左比賽喇~"

之後班女仔反左過黎~~~''

唉,,我覺得我地好賤,,話左同人地打,,~"

之後自己打左...唉~~"

之後我地打打下 ,,,

馬騮仔腳....整親~"

佢啊爸黎接佢,,,之後我咩佢上車,,,

但係唔夠力,,,去到一半就放低左佢,,要佢啊爸咩佢~~"

點解個fd有事,,我出小小力做唔到?~"

之後yy黎左,,,我地本身話同班女仔打波既,,

話想win佢地一支野飲~"

點知佢地打完佢地打緊果鋪就走嚕~~"

真冇隱...~"

之後就反屋企喇~"

之後反到屋企玩左陣電腦...~

咁就去左扑良家...

佢佢屋企天台上面果到把酒言歡..~"

唉,,我講左勁多我d傷心同擔心野,,可能因為有酒喇~"

所以先敢講出黎...~"

then我送啊扑反屋企就反左屋企~"

反到去都3點,,之後沖個涼就3點3,,

then表哥黎左~~"佢又沖個涼~

佢沖左9個字=.=''

我係到打機打到4點,,佢出黎我就比左佢玩~"

then我就去左訓~""]

待續.................






訪客留言 (返回 dalob 的日誌)


BoBo 於 2005-06-12 01:52 PM 發表:
係咪係因為女仔你先覺得自己賤呀""
 
你傻架...mokey咁重你都咩到"""咩到一半仲怪自己..
正一白痴仔..=v=""
 
有咩心事呀...又唔同我講>口<""想死
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@_@"因為咩女仔@_@"?
我從來都唔會因為女仔而覺得自己賤@_@"
哈~
Posted at 2005-06-13 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]