今日去左打波.....!
之後我最早到喇~"
小宗宗late左10mins~"
then媽騮同楊過左半個鍾先黎~"
點解要遲到姐..!"
我真係唔係好明..馬騮打左比我喇~"
楊呢?!"佢話要答9先有車~"
咁佢唔識答早一班車咩..籍口!!!"
之後我地打打下玩2v2"~
輸左比5$~~
之後我同小宗宗輸左/.\''
然後豬龍同肥仔(陳融)黎左~~"
我同楊,,,同馬騮一team~
之後win左~"我就唔洗出$請人喇~"
之後我同楊單挑!"~
佢輸左比我,,,,我有支野飲路~"
我覺得咁樣玩勁high~"
個個為左5$去博命~~咁樣唔單只可以練到技術~"
仲可以練到好多野同埋有機會有免費的野飲~
之後有人話佢地卜左場,,咁我地唯有走lor~
去左紅場果邊打~"之後我地打打下有2個女仔黎問我打唔打比賽~"
我心諗有理有拒絕人嫁ma~"
之後話左好,,佢地走左去拎袋果d~"~"
但係果岩啊朱(mkc),佢啊哥同埋佢啊哥個fd黎左~"~
之後我見到班女仔仲未黎~
so我地打住先~"~
then我地打左比賽喇~"
之後班女仔反左過黎~~~''
唉,,我覺得我地好賤,,話左同人地打,,~"
之後自己打左...唉~~"
之後我地打打下 ,,,
馬騮仔腳....整親~"
佢啊爸黎接佢,,,之後我咩佢上車,,,
但係唔夠力,,,去到一半就放低左佢,,要佢啊爸咩佢~~"
點解個fd有事,,我出小小力做唔到?~"
之後yy黎左,,,我地本身話同班女仔打波既,,
話想win佢地一支野飲~"
點知佢地打完佢地打緊果鋪就走嚕~~"
真冇隱...~"
之後就反屋企喇~"
之後反到屋企玩左陣電腦...~
咁就去左扑良家...
佢佢屋企天台上面果到把酒言歡..~"
唉,,我講左勁多我d傷心同擔心野,,可能因為有酒喇~"
所以先敢講出黎...~"
then我送啊扑反屋企就反左屋企~"
反到去都3點,,之後沖個涼就3點3,,
then表哥黎左~~"佢又沖個涼~
佢沖左9個字=.=''
我係到打機打到4點,,佢出黎我就比左佢玩~"
then我就去左訓~""]
待續.................

|