| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 7 月 18 日 星期一  |
| 有人求我寫日記,,,咪寫lor |
分類: 未分類 |
不過都冇咩寫=.=
唉~"
今日訓到6點,,之後打機打機
睇漫畫睇漫畫"~
then就到左以家=.=''
你話有d咩寫先@?
係都要我打日記~~
一陣去bbq=.=''
就係咁lor...冇la~~~~~~~
係咁先,,,,88

|
|
|
風仁 於 2005-07-23 07:14 PM 發表:
飛又唔叫我送機
溜冰又唔叫我去
你好野丫, 心淡晒喇
唉
|
網主回覆
下次咩都叫你去~
kaka Posted at 2005-07-30 03:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BoBo 於 2005-07-23 12:02 PM 發表:
搞錯...
得一日咋/.\
打埋bbq d野lo....
打多d呀>口<"""" 由起身到訓教..做過d咩都要打
|
網主回覆
咁多,,,,唔多想打啵@_@"
會打到手軟嫁啵@_@"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Posted at 2005-07-30 03:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|