Seeking, Praying, Wandering,
             The lyrics of my life is been creating.

2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


Start! 愉快 分類: 未分類

今日打第一篇Qooza,不過我個Xanga正常開放嫁!^^

今朝一番到尼去左小食部買早餐,原來我唔可以叫佢做 "恆姐" 嫁,如果唔係會俾人打嫁!^^

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

唔知Come日仁濟既同學有冇見到我著住對波鞋番學呢?(仲要著住套校服...勁樣衰ar!!><"")

話說我前日為左唔好要我個fd等咁耐,加上我自己唔太鍾意遲到的,所以我就著住對本身都已經爛爛地既皮鞋追車(505輕鐵)。點知去到鳴琴下斜轉彎位,個鞋底飛甩左wo!!勁無奈lo!搞到行路果時feel到對襪勾住個地面.....= =""    

去到夜晚就去左問人借皮鞋(因為著多幾日就唔駛著ma~),點知原來唔o岩size,我隻腳著42號,但對鞋就得果40號....= ="" 不過無法子la,點都要頂住先!阿溢精神萬歲!要靚唔要命!!^^

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

我和他,是朋友,是出生入死的好兄弟

我們都住在同一地區(天水圍)

我們亦都擁有相同的興趣(打籃球)

但無奈的是,我們亦選擇了同一個............Girl






訪客留言 (返回 dandan01005 的日誌)


Eva_1996 於 2009-04-04 11:20 PM 發表:
哦!!
比個cm女你喇=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Eva_1996 於 2009-04-03 07:39 PM 發表:
你個好兄弟系邊個呢?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔識嫁la...不過皮膚白白地,幾多暗瘡嫁!唔帶眼鏡的~
Posted at 2009-04-04 10:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]