患得患失既感覺,
有時都幾可怕
前一分鐘仲覺得好似幾好咁,
但下一秒鐘就覺得點解你成日都好似唔應我咁.......
都知你有時都幾忙,
我都唔想下下都煩住你咁,
但係我真係想你應下我lo~
件事好似越尼越複雜咁.....唉...真係拍戲都冇咁精彩lo....""
細個成日想做班長、Prefect等等,衣家終於考到la,但又好似覺得唔係d乜一回事咁,仲要剪到個頭成個飯蓋咁,唉.........
希望今年F.4E生生性性,唔好激到我嘔血la~
Music Playlist at MixPod.com