今日為左避開家人既嘈吵,起身番去學校溫書
,點知一落床就知大事不妙la!原來我左腳come溫完書打波打得勁得制,唔記得自己已經有成1年冇打波,隻腳d肌肉拉傷左。前日又係教會排舞拉傷埋右腳大腿...算!為住我既"理想"(升中六)+"目標"(.....^^),我點仆都要仆番去學校!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
其實你知唔知點解我要日日番尼學校?
除左溫書之外,我更加想搵個機會同你表白,但無奈我又要面對會考......
我知你已經知道尼個唔係秘密既秘密,但係我想知道究竟你會否接受呢?
我又唔知你會唔會等我考完會考先....可惡的CE!!
其實我會妒忌,我會擔心魔鬼搶走你
何事我每次都不知不覺越來越想你
腦袋不停為你轉個記不起
我想你笑,我想你跳
我想施法術,想留住你!
|