Seeking, Praying, Wandering,
             The lyrics of my life is been creating.

2009 年 4 月 6 日  星期一   雨天


輪到我跛左?! 呆滯 分類: 未分類

今日為左避開家人既嘈吵,起身番去學校溫書

,點知一落床就知大事不妙la!原來我左腳come溫完書打波打得勁得制,唔記得自己已經有成1年冇打波,隻腳d肌肉拉傷左。前日又係教會排舞拉傷埋右腳大腿...算!為住我既"理想"(升中六)+"目標"(.....^^),我點仆都要仆番去學校!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

其實你知唔知點解我要日日番尼學校?

除左溫書之外,我更加想搵個機會同你表白,但無奈我又要面對會考......

我知你已經知道尼個唔係秘密既秘密,但係我想知道究竟你會否接受呢?

我又唔知你會唔會等我考完會考先....可惡的CE!!

 

 

其實我會妒忌,我會擔心魔鬼搶走你

何事我每次都不知不覺越來越想你

腦袋不停為你轉個記不起

我想你笑,我想你跳

我想施法術,想留住你!






訪客留言 (返回 dandan01005 的日誌)


Eva_1996 於 2009-04-07 09:44 AM 發表:
唉-.-
你點同佢講牙?!
我o咀囉= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



whyy 於 2009-04-06 10:25 AM 發表:
終於有blog嘍-0-'
同邊個表白^^
我識唔識架^0^'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔識嫁la~不過anyway,人地係我打完尼個blog既下晝Reject左我...~
Posted at 2009-04-06 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]