Seeking, Praying, Wandering,
             The lyrics of my life is been creating.

2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


2009-05-12 愉快 分類: 未分類

差D唔記得Post 自己張跳樓相tim~^^

我係屋企跳樓...= =""






訪客留言 (返回 dandan01005 的日誌)


Eva_1996 於 2009-05-12 07:42 PM 發表:
我已放棄我的qooza
比個cm你;>
BYE**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



juicy_so 於 2009-05-12 07:41 PM 發表:
快d跳樓死左去啦!!
你去死既話,我永遠十卜你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]