你冇聽錯,我冇講錯,我真係變左做個裝修佬7日.......= ="
我衣家o既職銜係 "工程助理",其實都係係我老豆間裝修公司d地盤度幫下手批灰掃地撻石屎姐~不過衰在個屋主冇拎走佢隻狗,搞到成日俾狗吠,仲要有時會聞到隻狗d屎味尿味,臭到我想嘔lo!份工講真都幾悶同辛苦嫁~不過算la,鬼叫我搵唔到工咩....未逼住要幫老豆手lo~不過都有樣好!就係1日有$200人工!如果唔係?我實劈炮唔撈!
....................................................................
仍然在等待,等待,等待..
等待那瞬間的心動,
等待那甜蜜的幸福,
但係...唉.....冇個得...= =""
|