終於可以唔駛番工啦(暫時,因為老媽話要睇下CE放榜成績點樣,如果張紙靚仔,咁就要預備F.6,咁就可以以後都唔駛番工!但係樣衰左既話,唔單只要讀ive,仲要繼續番工,番到開學....><"")!!超級開心lo!^^
原來當個人專心同投入去做野,時間真係會過得快小小嫁!^^(即使你係90個百萬唔願意都好~)
Ting日要幫人打鼓,之後就去Camp,Camp完就放榜la!王溢同學要把握時間玩盡佢la!kaka!^^
Music Playlist at MixPod.com