Seeking, Praying, Wandering,
             The lyrics of my life is been creating.

2009 年 7 月 31 日  星期五   晴天


2009-07-31 分類: 未分類

終於可以唔駛番工啦(暫時,因為老媽話要睇下CE放榜成績點樣,如果張紙靚仔,咁就要預備F.6,咁就可以以後都唔駛番工!但係樣衰左既話,唔單只要讀ive,仲要繼續番工,番到開學....><"")!!超級開心lo!^^

原來當個人專心同投入去做野,時間真係會過得快小小嫁!^^(即使你係90個百萬唔願意都好~)

 

Ting日要幫人打鼓,之後就去Camp,Camp完就放榜la!王溢同學要把握時間玩盡佢la!kaka!^^






訪客留言 (返回 dandan01005 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]