今日同屋企人去BBQ
10點都起左身=.=
點知11點就出門口
去到蝴蝶灣
好似12點左右
行左一段路
過到去先發現好多人--
成條街都係印傭
真救命=.=
結果等到3點先有爐燒
搞到想訓教.........ZZZzZZzzzzzz...........
搵到爐後
就即刻燒
爽
燒到7點
表姐同呀哥同呀爸鬧地主
正到呀媽都唔認得
炸彈都有成4個= =
炸到飛出街
oh shit~
笑到嘔
之後就番歸
(飛左勁多搞笑野)
番到屋企就食粥=.=
最後就打blog啦~哈哈
今日都係冇溫書
失敗........
|