12X22
成日上堂都hea下hea下
因為上左星期五堂
放左學之後成班人去左219
開始發現佢地好鐘意吹水
成日甘仔同國明都叫唔停佢地
結果搵到一個最好既收尾方法
之後聰哥岩岩番到
幫我地買左好多頂MJ帽
我自問帶得好柒=.=
4點半鐘左右同甘仔,呀令,丫杰,田雞,寶怡,Jodie,仲有lala去左Welcome同Taste
買12.23既野食同野飲
成6點幾我地飛的過逸東
竟然是13蚊而已*0*每人2個幾-_-|||||||||
去左丫杰屋企整mango布甸
之後想搭MTR番屋企
點知8達通壞左
係東涌MTR等左成個鐘
之後屋企人知諗到方法幫我
詳細唔多講
多謝爸,媽
12.23
我諗呢日係PLCFS最期待既一日
但係我一起身
已經發現係7點半/[]\|||||||||||||||||||||||
即刻彈起身
狂Shit=.=
果然,番到學校
遲到
我第一次既Late
竟比左個聖誕聯歡
比大鄭係下面插緊
晴姐係到係咁打比我= =
好彩係第一次
唔係既話比埋劉副校打死- -
上到去
首先係到食野
之後玩打邊爐
後面先正
國明買野比我地*0*
太開心了
仲認為有咩咁正
點知我只係第2粒野= =
係2個印仔
好彩
有鬆弛熊*0*
後黎大家都落左去練左一陣
之後就去睇歌唱比賽
睇得好開心
3D,E都跳得好開心
袁Wing跳得好勁
班F.1都唔差得去邊
到3C班啦
我借左國明件外套
因為我冇帶= =
感謝國明!
大家都跳到好好
後台唱歌既都好盡力
嗌埋出黎
我自問自己都跳得幾投入
果然毫無意外
好完整
之後睇埋個人同小組既no.1
不錯不錯-v-"
頒獎!
估唔到係有錫祺評
第三....F.1.....
第二....F.2
之後錫祺同我地講
我地評既係唱歌既歌聲
同同帶出正面既訊息
心諗:
袁wing佢地拎硬/v\
點知個mc話係就係c班
"oh shit,係c班,咁我地就更加無可能啦"
盧天係到嘈= =係到話"話唔定係我地呢"
mc就話"唔係果個c,係3c班呀!"
oh my god
我地好多人都跳起身
好興奮
我首先係囧左=.=
之後o左咀
最後先大嗌^v^
極開心=]
____________________________________________________
究竟PLKCFS定係荃灣讀...................
|