今日唔知醒
本身今日約好左班人去西約
(西約體育館)
去打我地上左中學第一次既羽毛球比賽
佢地約好7:30係富東等
我就係荃灣等
點知今日唔知醒
直到Alan打比我
7:45我先起身
之後我就去左荃灣
搭小巴去西約
到左果到
打左陣
就開始比賽啦
第一場係Alan打單打
順帶一提
比賽係....
單打
雙打
單打
雙打
單打
如果係頭3場贏左
就唔洗繼續打
贏左3場既話
就拎到1分大分
邊個拎到2分就係贏
要打3局
得地頭果局緊張得制
所以輸哂
之後我地打果2隊
唔知係佢地廢定係我地上左手
所以大抄他們
太爽了
仲認為佢地聖芳濟,林百欣好勁
點知
哈哈
比我串死佢地
開心死
不過都累死
呀Sir應成左我地
如果有頭3既話
請食別府
太強了
一定要+油
By Danny.L
|