danny3157
暱稱: TAT
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
離開
Gwong Fuk Heung Gong
明天的你會怎樣
身邊還有同伴啊!
喝多了
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
★` (suenOvO)
-`★ (ssaannaa)
henrylo (HENRYWYLO)
mTh (hihieric244)
珊妹妹 (sandy1238843)
{,K!T`;] (kit1203202)
CHI (CHI1995ME)
Lu****)) (louise117)
ShanC. (shan0w0)
×°*KARMAN﹢°】 (Karman_ka520)
`♥大穎:)* (Winniemaimai)
FAMO (FAMO)
VW (vicki_107)
Dukto (yantoliang)
╭欣jaii╯ (grace1995)
゙♪ 권아내 (Rabbitlove0O)
Alex (uy777)
FoNG芳 (FongYoY)
★☆ NichoLAs Mak (nicholas2010)
fung (jacky117318)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 644
今日人氣: 29
累積人氣: 2810
2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


唔好再停啦 忿怒 分類: 未分類

今日上英文堂,

d人係到嘈

HPT又唔耐煩.....

結果成35分鐘都上唔夠10分鐘

全部都係鬧人

冇癮~

我想講

我忍夠啦

停一停又停一停,一次又一次

嘈果D只係怪人地,不知所謂

幾有心機想學都比人地搞到冇心機啦

個Miss又唔肯繼續去

又要停

佢地唔聽咪唔好理佢地囉

理得佢地姐

佢地死咪死囉

關我叉蛋事咩

比我上一日真正既堂得唔得呀?

日日嘈嘈嘈....

又話我地嘈

自己又唔聽書

唔該唔好阻我上

死開D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

講番D開心D野既先

唔知大家覺唔覺

我地番埋聽日就放假啦

太開心啦

呢個復活節同朋友出街

希望去得成啦@_@

學界羽毛球個出席表整好

我打雙打OR要打團體單打

雙打同條F.1一齊

唔知死幾多分=.=

可悲啊~.~

                                                          By Danny.L