今日上英文堂,
d人係到嘈
HPT又唔耐煩.....
結果成35分鐘都上唔夠10分鐘
全部都係鬧人
冇癮~
我想講
我忍夠啦
停一停又停一停,一次又一次
嘈果D只係怪人地,不知所謂
幾有心機想學都比人地搞到冇心機啦
個Miss又唔肯繼續去
又要停
佢地唔聽咪唔好理佢地囉
理得佢地姐
佢地死咪死囉
關我叉蛋事咩
比我上一日真正既堂得唔得呀?
日日嘈嘈嘈....
又話我地嘈
自己又唔聽書
唔該唔好阻我上
死開D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
講番D開心D野既先
唔知大家覺唔覺
我地番埋聽日就放假啦
太開心啦
呢個復活節同朋友出街
希望去得成啦@_@
學界羽毛球個出席表整好
我打雙打OR要打團體單打
雙打同條F.1一齊
唔知死幾多分=.=
可悲啊~.~
By Danny.L
|