danny3157
暱稱: TAT
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
離開
Gwong Fuk Heung Gong
明天的你會怎樣
身邊還有同伴啊!
喝多了
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
PAULL. (paulchui1215)
sammijaii<3 (sammiso9555)
細賢 (kibkw130)
膠子 (z6zching)
李e (yukilee30396)
`♥大穎:)* (Winniemaimai)
Lu****)) (louise117)
WING YAN L. (Erica_Y)
銓 (wongchichuen)
∥布00﹏布↗。 (chloe1027)
Dukto (yantoliang)
FoNG芳 (FongYoY)
♥chanwingni;' (nikychan)
❤紊 KiSs✖  (chauchaukai)
` 貓子 ❤" (nsp604)
╭欣jaii╯ (grace1995)
゙♪ 권아내 (Rabbitlove0O)
YukChun (lovesyou217)
彭彭 (pangsir)
`❤粒米 (Maggie07)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 644
今日人氣: 3
累積人氣: 2832
2009 年 5 月 20 日  星期三   雨天


輸了....真的輸了..失敗了 不安 分類: 未分類

今日係社際羽毛球比賽,

女子組唔駛睇,綠社贏硬

但係男子組,一開始都認為有可能贏,

點知....

今日,可能因為太耐冇打波,

完全連基本波都打唔到...

雖然對黃社冇咩事

都係贏左,但係之後問題黎啦

對綠社大件事了,依倫呢排好鐘情羽毛球...

子軒變左神手,依家我冇地置容...

好傷心,即使發火打波

結果冇咩分別...

同埋發火唔會打得特別好

呢件事冇咩事

同一班朋友打波姐

但係上面班友

好心你地啦

開心還開心

殺失左波又係到唉唉聲

知唔知係場既人好唔開心呀?

唔知?因為你地咩都係玩

都唔認真

考試,考口琴

本身已經唔係好得,勉強吹出黎

又緊張

斷到嘔

好唔開心

多謝宣,琦同甘仔

唔單只唔似班傻仔

只係識笑我

佢地仲安慰我

最小甘仔同我講

果首歌真係幾難...

,我即刻開心番d@_@

甘仔THX

唔開心

係一種失敗的挫折!!