danny3157
暱稱: TAT
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
離開
Gwong Fuk Heung Gong
明天的你會怎樣
身邊還有同伴啊!
喝多了
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
渣渣` (kaka_wai)
❤紊 KiSs✖  (chauchaukai)
FAMO (FAMO)
★☆ NichoLAs Mak (nicholas2010)
★腳趾∴ (alexty123)
-`★ (ssaannaa)
♥kaman (kaman831)
膠子 (z6zching)
細賢 (kibkw130)
彭彭 (pangsir)
★` (suenOvO)
CTY(: (CHANGbbvoov)
豪hO' (suen_ho)
CZE (yws022009)
- CSY (milk1026)
bao` (halomyfd55)
糖 (howoldau)
`★Rainko:D (Kristyho)
YukChun (lovesyou217)
銓 (wongchichuen)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 644
今日人氣: 34
累積人氣: 2815
2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


水火箭發射日 不屑 分類: 未分類

今日可悲啊!

水火箭本身係豬扒整得幾好,

點知佢買果個水樽

竟然係Brnaqua!!!!!

之後呀sir話Brnaqua個咀太大

個膠塞塞唔到

塞左入去..........

我睇到都囧了..........

上番實驗室,

只好比Miss係黑板到寫個0樓......

之後浩上去叫HPT比番個手機我

事鬲3日

同我既SE S500I分開左3日....

好唔慣.....

之後上英文堂

D人又嘈...

好煩呀屌

可唔可以搵日安安靜靜坐底聽聽書

都冇第2句又係到嘈

停一停,又停一停

停左不下50次

我都冇心機上啦

仆街們又唔受講.

叫佢收聲又比人收皮...

點算好呢

如果我地靜D

課題進度一定唔會慢過A,B班,

仲一定會好成績過佢地囉

唔該,有我QOOZA的朋友們

盡量安靜吧!!!

(唔係話你地嘈啊~~)

                                                                                                   By Danny.L