1. 否定期,
2. 憤怒或遷怒他人時期,
3. 討價還價時期,
4. 憂鬱時期,
5. 接納時期。 (轉自:http://www.qehchaplaincy.hk/service2.htm)
我,
目標已經確立,
不能被任何事情左右我,
這六年內,
除了努力,還是努力,
日後的理想,
為著它,奮鬥著!
開學了開學了,我每天都跟自己這樣說。
近年來發現,
動了真的,
就輸了,
適用範圍很廣,
自己也曾經經歷過,
動了真的就立刻輸了,
所以,
情緒管理,
一定要做好,
EQ本身夠低的,
就應該保持或進步,不要再退步了......(閱讀全文)
返去同媽媽慶生,
順便翻去休息下,
到時九月四日見,
九月六日本少爺生日,
哈!
今次又會翻去大陸幾日,
因為我嫲嫲生日,
29號,
所以要翻去同佢食飯,慶祝,
今次又要同弟兄姐妹們闊別幾日啦,
之後回來澳門以後,
會參加開學前的最後一個團契與崇拜,
呵呵,
其實唔系最後一次ge,
我會經常翻黎ge,
不過唔會好似在澳門咁頻密而已......(閱讀全文)
真的有點不捨,
雖然是幾天的相處,
但是都覺得他們好正,
特別是羲仔,
佢真系好正,
佢比我小,
但是說話談吐,都比同齡人成熟,
佢帶領好多人,
佢好厲害,
不過佢今天與我們分享的時候,
說到......(閱讀全文)