只是對你有好感而已
哈哈!
我彈到斷弦了~
幸好,
差不多到最後才斷,
今次圓滿結束了~
好開心!
別組也唱得不錯,
好多教會ge弟兄,
同學仔都有過黎打氣,
哈哈~
我就見到徐豪,傅生,maybo,
吳子健又話黎?點解唔見ge?
比賽的時候,
其實我一D都唔緊張,
都唔知點解,
可能膽生毛掛~
聽日繼續膽生毛,
考車~
排除心理壓力,
一定得!
經過今次比賽,
我同教會ge弟兄姐妹感情大增了,
嘻嘻~
這是不知不覺的~
其實我已經愛上教會了~
嘻嘻!
以下系一些照片....
飛飛食野ge時候....
我同阿甘
型仔左ge Martin
妙仔同剛昌
我同小碧~
好開心ge一日,
其實,
沒有了她,
生活同樣精彩。
怕什麽怕,
平時練習好,
發揮翻水平,
乜都得啦~
系唔系?
還有,
成世流流長,
點只考車系難點呢?
好多野ga,
乜都怕,
還算得是什麽呢......(閱讀全文)
今日早上練歌,
練完之後,
都已經系中午了,
唔知食乜,
自己走去M記買左個包食,
先走去學車。
我就去左學車啦,
哇,
下午無乜人,
不過好曬好曬......(閱讀全文)
不祈求什麽,
只需一個安穩的心,
便足矣。
今日第一次“出街”,
好驚,
比師傅話左兩句,
心有點膽怯,
其實campkei講得對,
出得太少都唔好~
所以,星期五同星期六都要去......(閱讀全文)
多謝多謝,
多謝各位,
典強今日比左Feeling我,
萬分感謝,
雖然我而家只手真系痛到彈唔到了,
但系我還是死頂了,
angela叫我唔好揾命博,
只系比賽姐,
呵呵~
好的!
星期四休息一天......(閱讀全文)