|
|
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
| 2008-07-31 |
分類: 未分類 |
個補習老師幫我補左30-60姐
跟住就出街lu...
我 alex 呀華
我同alex行左N咁耐
呀華先黎- -
跟住去左冒險樂園,
首先玩籃球,比人偷拍= =
玩遠之後睇人玩,跟住玩左個game
見到要入3個金幣
但係我地入左1個就ko啦...
玩左二十幾個
勁開心
係玩得開心
走𪊲時候
一起搭地鐵,我地係咁影
影左幾多相,後補
facebook都會好快有果d相
|
| 發表時間:2008-07-31 06:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 30 日 星期三  |
| 2008-07-30 |
分類: 未分類 |
今朝個補習老師sd 左個sms
話唔使補,可以出街
但係我冇出街
聽日先...
隻倉鼠發炎 又唔開心 =[ |
| 發表時間:2008-07-31 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 29 日 星期二  |
| 2008-07-29 |
分類: 未分類 |
今朝個補習老師就彈左上黎
佢黎左一個鍾
冇野講過
補完之後
整左facebook
(又係冇野講 = =)
唔好意思 |
| 發表時間:2008-07-30 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 135 | »
|