|
|
2008 年 7 月 10 日 星期四  |
| 2008-07-10 |
分類: 未分類 |
今日係派成績表𪊲日子
好怕會留班
今朝6點半就起身
set頭
7點鍾出門口
去影相
同邊個就唔講啦
今日扮哂開心咁
其實過左今日,唔知要等幾耐先見得返
見到呀may拎左咁多...
發覺憎佢,比開學果陣冇咁勁
派成績表啦
唔知會唔會留班
結果...
唔使留呀
happy
跟住去左jacky度swim 散下心
係玩得好開心
但係...
仲有幾個鍾,bernice就要走啦
一定要返黎呀
2D等緊你呀!!!
|
| 發表時間:2008-07-10 08:30 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
| 2008-07-09 |
分類: 未分類 |
今日係放暑假𪊲最尾兩日...
有少少唔開心,
過左聽日,都唔知有幾多人會走,離開我地1D
放學返左屋企再出街
去左呀joe個會所度打籃球
好神呀今日
一係就穿針,
一係就...
打完籃球
thz alex bryan kelvin
陪我食lunch
點知我地全部人都係飲珍珠奶茶- -
跟住去左christy個會所(我地冇叫christy)
我地入到去係因為alex有果度𪊲證
唸住唱k,點知要到6點鍾先有
唔去唱k,去哂打波
又去玩追
好high
同講心事
走果陣見到christy
跟住呀joe提議掂到果塊商場指示牌
bryan搞到成塊野掉左落黎-口-"
sad
有d頭痛,返到屋企,即該上床zzz... |
| 發表時間:2008-07-09 08:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
| 2008-07-08 |
分類: 未分類 |
今日要去hall
悶到抽筋
d人都訓哂
我就未訓,不過就發緊夢
放學唸住去飲珍珠奶茶
去到7-11,jeremy問我去唔去食飯
我冇所謂,咁就去左...(唔係去死)
去到果度d野,都幾平,同好飽呀
有餐包,湯,飯,奶茶
飽到嘔
跟住去冒險樂園度玩籃球
破左紀錄=]
 
玩得勁開心
聽日就係party,再過多日
就放暑假
有少少唔想放 |
| 發表時間:2008-07-08 11:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 135 | »
|