|
|
2008 年 7 月 4 日 星期五  |
| 2008-07-04 |
分類: 未分類 |
唔好意思呀!
今日遲左打qooza
今日串呀陳展俊,,,扮見唔到佢
見到bryan之後,陪佢去washroom - -
好香咩-3-"
唔使倏TSA,不知幾好
不過好眼訓
有2個講座同話劇
悶悶悶...
跟住拎獎狀
放學放遲左呀!!!
想點姐,,,
呀媽返半日
補緊習果陣佢係度,冇得傾計
跟住返房聽歌,alex送左個ipod喇叭,thz!!!
聽聽下zzzz...左tim
不過訓之前有雪糕食,點知溶哂,玩呀
7點度,落教會陪呀媽
不過係勁勁勁勁勁悶呀
返屋企果陣見到ann 個老豆
|
| 發表時間:2008-07-04 11:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
| 2008-07-03 |
分類: 未分類 |
原來今日係做TSA 最後一日
聽到之後開心到爆呀!!
唔使再做lu~~~正到爆
今朝又賣甩陳展俊 ,我地去到,佢都未到- -
唔好玩
跟住去左7-11食早餐,返去lu~~~
都成8:15分,,,
要去hall,
左耳入,右耳出
跟住係maths
錯到,,,
英文冇心機做,係咁
跟住打比個補習老師
點知未到
玩住msn先
聽日夜晚要去教會度
無聊呀!!!
我係望呀bryan呀!!! |
| 發表時間:2008-07-03 07:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 2008-07-02 |
分類: 未分類 |
今日7點幾先起到身,
立即打比肥溫
到左tko mtr 站,賣甩陳展x
見到佢入7-11
跑返學...
唔比佢見到
又做TSA 做悶
冇心機做lu~~~
放左學,
去loading度
n咁遠
到左佢屋企,
係好大,不過好多野呀
野食仲多,食肥你
成6點幾先走
今日唔知做咩上堂係咁望你 |
| 發表時間:2008-07-02 08:13 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 135 | »
|