今日又去返7點幾先起身的時間...
到左tko mtr 又係我最早= ="
返到學校先知我叫梁咩水(拜劉sir所賜)
冇抄功課^^
I.S. :quiz
之後岑sir唔知教咩,不過佢比我打,=]我答完問題,都要比你打=[,我<還>返比你,=]
L.S. :又quiz 星期三要默書- -
小息:落左去買野,ms chau 比我玩haha
mus :考試,好正,整班都係度搞事
v.a. : <曾浩恩>死左,佢地係禁話佢鍾意yxxxxxxxxxx 果個= =
關我屁事
整堂係度佢地- -好煩呀
小息:叫菲比佢地幫我買,菲比就係度搞gag,1c d男仔,話我溝佢地囉= ="""(好多汗呀)
想打人,d人唱d<好好聽>,有條友唱[愛回家]
咁鍾意回家,咁你就返歸啦
math : 冇咩野
中文:又quiz ,year,唔使講故事=]
英文,最好笑的一堂
ms chau 叫我地搞海報,kenneth 比某人撞到整個人跌在落地,跌得超型^^
我好認真的,so 我唔使比ms chau 話,佢地就...
放學,去油塘買衫,冇果d 衫,唔制呀,要買到呀!!!
Miss liu 唔知我叫賓尼兔=]
某人<尸月3>用腳趾的,哈哈哈,勁!!!
joe 話要尸月3 yxxxxx,點知人尸月3返轉頭:] |