|
|
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
| 2008-06-06 |
分類: 未分類 |
份作文未做好,係咁寫呀寫...
寫到落堂=[
eng :reader 未做tim~~~,算
小息:落雨...冇落去,係課室度
兩堂I.S. :對答案,岑sir好冷靜咁同我地講果d答案,不過就真係可能有d噪...
好悶呀,天!!!
食飯:冇野呀佢地,天就倒緊水,你地就沖哂出去淋雨,唔同你地<甸>
肥溫濕哂~~~睇到d野喎
又兩堂中文,好眼訓,又悶,忍你
週會:講d無聊野,又係好悶,,,
勁開心=]
|
| 發表時間:2008-06-06 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 5 日 星期四  |
| 2008-06-05 |
分類: 未分類 |
今日chloe 一早打比我,問我一d關於班會d野,上到地鐵就見到陳展俊(s2e),
唔同我地返學,算啦,知你有d事要做,放過你~~~
又去左飲咖啡=]
又搞theremother 個ipod =]
同miss liu 講alex d野~~~
c.e. 睇愛回家,睇過lu~~~
math :冇咩野,有d好爛的gag
小息:係課室,背哂L.S. d M.C.
L.S. :quiz ,m.c. 全對,正~~~50/60,-6 tim
中文:口試,作文,冇人作囉,,,得我同alex作
小息:又玩sm 冇野呀...
中文,到我考,冇野好講
英文睇哂high school musical ,好好聽^^
返左學,陪bryan去铜miss liu 令返bryan 部電話
趕住食飯,唔打住 |
| 發表時間:2008-06-05 09:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 4 日 星期三  |
| 2008-06-04 |
分類: 未分類 |
今日睇high school musical ,幾搞gag下,
小息,yammy 入左黎我地班度,玩果d膠...搞到bryan d 野都有,唔好唔開心,仲有唔關我事呀,,,
C.T. : 落電腦室,落大雨,正~~~
L.S. : Miss Liu 話個壁報,跟住 anson 就話係1c d 野,做左就認左佢啦,又要話落我度,關我屁事~~~
小息,thx!bryan 陪我,永遠當你係我best fd
跟住比joe 哥,一野(fly)的野落我隻眼度,算啦,不過真係有少少痛,同唔開心,thx!bryan 又陪左我,1e 條友,叫你死開,就死開啦!!!
kenneth 唔好同bryan 打架~~~
sor alex 唔應該咁話你,sor~~~
中史:係咁講,不過都有d入到腦=]
中文,math : 冇咩特別,唔講
放學:補I.S. ,馬田 溝女 唔理我地...算我地做功課
同你返屋企,佢都未黎
補習到9點幾,9點幾先食野~~~
p.s. 到底我choose 邊個??? |
| 發表時間:2008-06-04 09:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 135 | »
|