|
|
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
| 唔着鞋 |
分類: 未分類 |
今日同左kenneth去食kfc,見到高佬同唔着鞋,一起食kfc。唔着鞋買左個餐,叫左杯可樂,點當佢打唔人果障...佢杯可樂就倒左係佢個下面,濕左果度,d人望住哂我地!!!最後連少少都唔小心倒左係佢度。haha!!!!
|
| 發表時間:2008-04-01 07:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
好唔開心呀!!!  |
分類: 未分類 |
我果日都唔係好開心,返到屋企唔係溫左好多,之後想打機,又好悶;咁我就去溫i.s.,點訓左...到左8點半,呀爸唔知痴左邊條線!我溫完書,又唔比我睇。睇完,佢又罵,我都廢是理佢,兩個字講哂:痴線!! |
| 發表時間:2008-04-01 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
溫書  |
分類: 未分類 |
今日本來約左kenneth溜冰,比我對左sor...1:xx比<某人>call左出黎,不過同緊<呀媽>行街(某人會明咩意思)。今晚呀爸呀媽為左元朗一個單位(剛剛買的)煩惱,見到佢地好似唔係好開心,同佢地經常嘈,我又唔知有咩可以幫到佢地,有排煩,神呀!!
ps:好彩星期六冇去教會picnic,如果唔係,做左隻落湯雞~~~ |
| 發表時間:2008-03-26 11:01 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | »
|