|
|
2008 年 7 月 7 日 星期一  |
| 2008-07-07 |
分類: 未分類 |
今朝等肥溫,
佢話去萬寧度等,
8:10先到,仲要等呀JOE,
咪傻啦!!!
佢8:10仲係屋企
我同Alan鄭一起返
跟住去hall
睇fasion show 有d係好令,當然有d呢唔係好令
結果我地拎左第一名
雖然我係有少少憎果d女仔,
算啦,都算有d貢獻=]
小息係咁玩藍芽
都唔係好悶姐今日
有人問我借條撚,點借呀=]
sor...唔講
|
| 發表時間:2008-07-07 03:05 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 6 日 星期日  |
| 2008-07-06 |
分類: 未分類 |
今日有人黎我新屋度
成村人,但係間屋又唔係大= =
不過係佢地黎之前游多次水
點知落左水2分鍾之後,
有人叫我,話我知,有雷暴警告
唔使游- -
搞到我沖多次涼(好彩退返$$姐)
lunch
就去返上次同呀ann一家人食野果度
d野好好味呀
跟住去尖沙咀食dinner
部車唔夠坐要我同老豆坐巴士
好呀!唔使同佢地迫
不過要淋雨- -
到左都仲未食得
返到屋企10點幾
跟住幫老豆整部PDA- -
整到11點,唔想整,因為仲有好多野要整
聽日再整
沖涼訓... |
| 發表時間:2008-07-07 02:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 5 日 星期六  |
| 2008-07-05 |
分類: 未分類 |
去左元朗間新屋,唸住去游水
跟住成3點幾先入到,
一入屋,老豆铜人黎睇冷氣- -
跟住老豆d fd到
我地唸住去swim(同佢地)
點知仲有幾分鍾就清埸喎= ="
跟住去左食飯先
晚上先游= =
星期日果份聽日先打
|
| 發表時間:2008-07-06 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 135 | »
|