|
|
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| 2008-06-24 |
分類: 未分類 |
今日係閱卷的第兩日,
I.S. 實驗拎到滿分,本來係好開心,但係我係笑唔出
卷就唔講
c.s. 合格
L.S. 合格
放左學,返屋企,跟住去左九龍塘比D野人,
THEN 去左觀塘(自己)
又飲珍珠奶茶,琴日先飲
好好味 =]
希望可以同你好似開學果陣,同一起溜冰...
|
| 發表時間:2008-06-24 07:07 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
| 2008-06-23 |
分類: 未分類 |
又酷熱呀...
仲要穿冷衫
第一科係中文,
ok啦,合哂格
第二科,都唔明,ms chau 好好人=](唔係擦鞋,好多人都咁話...不過最受歡迎唔係你,係miss liu)
all 都唔合格,
都係差2-3分= =
有冇搞錯呀
我問左ms chau 咁都唔合格,會唔會留級,跟住比左d野我 =]
跟住就係maths , 嘿...都係咁...冇加過,又冇減過,又係差一分都7字頭啦!!! > <
放左學,要導賞員,超悶,係度同老母傾計
跟住我同loading去左jacky 屋企玩
玩之前去左太古成度食快餐,想要果樣野,就剛剛冇,好黑,好彩我唔係咁姐 ^^
到左佢屋企,好新呀,(佢搬緊屋)
同loading and jacky 好開心
jacky 呀妹係咁打loading 哈哈!!
6點先同loading一起走,又傾計,傾左好多野
放心啦!唔會爆的~~~
點解果個都話我會爆比她聽 = ="
考試考得差,同今晚某d野,話冇事,都冇可能啦
熱死左... |
| 發表時間:2008-06-23 08:08 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
| 2008-06-22 |
分類: 未分類 |
今日有酷熱天氣警告,
熱死左
又打波
跟住去買米- -
25公斤,點拎呀大佬
唔想落街食飯,熱到死
返到屋企,
汁屋
打爆左包泡打粉
成間房都白色
汁左好多野
晚上
開左msn
有人串我囉
唔夠串
唔識打,就唔好打啦!!!
又打得慢
雖然唔係好快,不過快過你就得!!! |
| 發表時間:2008-06-22 09:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 135 | »
|