❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


2008-06-24 分類: 未分類

 今日係閱卷的第兩日,

I.S. 實驗拎到滿分,本來係好開心,但係我係笑唔出

       卷就唔講

c.s. 合格

L.S. 合格

 

放左學,返屋企,跟住去左九龍塘比D野人,

THEN 去左觀塘(自己)

又飲珍珠奶茶,琴日先飲

好好味 =]

 

希望可以同你好似開學果陣,同一起溜冰...

發表時間:2008-06-24 07:07 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


2008-06-23 分類: 未分類

 又酷熱呀...

仲要穿冷衫

第一科係中文,

ok啦,合哂格

第二科,都唔明,ms chau 好好人=](唔係擦鞋,好多人都咁話...不過最受歡迎唔係你,係miss liu)

all 都唔合格,

都係差2-3分= =

有冇搞錯呀

我問左ms chau 咁都唔合格,會唔會留級,跟住比左d野我 =]

跟住就係maths , 嘿...都係咁...冇加過,又冇減過,又係差一分都7字頭啦!!! > <

放左學,要導賞員,超悶,係度同老母傾計

跟住我同loading去左jacky 屋企玩

玩之前去左太古成度食快餐,想要果樣野,就剛剛冇,好黑,好彩我唔係咁姐 ^^

到左佢屋企,好新呀,(佢搬緊屋)

同loading and jacky 好開心

jacky 呀妹係咁打loading 哈哈!!

6點先同loading一起走,又傾計,傾左好多野

 

放心啦!唔會爆的~~~

點解果個都話我會爆比她聽 = ="

 

考試考得差,同今晚某d野,話冇事,都冇可能啦

 

熱死左...

發表時間:2008-06-23 08:08 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


2008-06-22 分類: 未分類

今日有酷熱天氣警告,

熱死左

又打波

跟住去買米- -

25公斤,點拎呀大佬

唔想落街食飯,熱到死

返到屋企,

汁屋

打爆左包泡打粉

成間房都白色

汁左好多野

晚上

開左msn

有人串我囉

唔夠串

唔識打,就唔好打啦!!!

又打得慢

雖然唔係好快,不過快過你就得!!!

發表時間:2008-06-22 09:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]