|
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 2008-06-12 |
分類: 未分類 |
今日係考試o的第一日,返學果陣,好似冇咩特別咁,,,
到左tko地鐵站,有dd緊張,又驚唔識做///
見到miss liu 鍮車,見過n次
返到學校,alex勁早就返左去- -
上到禮堂,成班男仔坐哂後面(我都係),
唔使講咁女仔就係哂前面
英作:d時間都用得幾好,係最後15分鐘先做完,check 野,+左唔少野
小息:黃文x你死開啦,你話有人坐咁你就坐第二度啦~~~
中史:有d唔識,唔好唔合格呀大佬~~~
放學:去左食野,應該係陪=]
某人有女,我同et 都冇,咁我地就搞機^^
係油塘,走左部車,等左一陣,<以>經曬死左...
|
| 發表時間:2008-06-12 06:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
| 2008-06-11 |
分類: 未分類 |
今日一返學,好似好熱冇穿冷衫,好x囉
英文堂:最後一堂,好似特別dd
第二堂英文比人叫左去铜miss 鄭
關於粉x姐d野,又話有人搞佢d野,係搞都唔搞佢d野啦~~~
小息之後,miss 鄭仲叫我交呀名單比佢
原來係士巴拿做的...
math 對take home text ,派野
i.s. : 冇咩野
recess:買左罐可樂就返返上去lu~~~
中文,好快就過左
週會:睇drama 幾好笑=]
跟住返課室汁野
放學:原來yammy等我,問我一唔一起搭的士,铜唔到囉...
又見到mrs chan(maths 果個)同劉sir
返左油塘先搭的士,thz =] |
| 發表時間:2008-06-11 09:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
| 2008-06-10 |
分類: 未分類 |
一上堂就係maths,對 take home (有人冇做=])
I.S. quiz,校長黎左,佢黎睇堂,唔想見到佢,一入黎, 就係度指指點點///(佢大哂- -)
p.e. 咁鬼死多人,打人咩- -成班男仔都打,冇好講
maths 又quiz///
中文 聽高頻- -咩事???
英文,傾傾,盡情咁傾=]
溫書...............
p.s.
玩手指,玩腳趾 =] |
| 發表時間:2008-06-10 09:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 135 | »
|