|
|
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 2008-09-01 |
分類: 未分類 |
今日返學啦
令我唸起,我到底點識bryan
一早,就起身set個頭,
再去kelvin度,放底d籃球
bryan比點左...
嘿...
班主任...
悶到嘔
大家都覺得好靜,就係因為你唔係度,咁到大家都好悶呀!!!好掛住你呀alex
放左學,去左食kfc,
跟住去換衫,勁sexy.....
去打籃球
玩得勁開心,
之後再打羽毛球,根本唔係打,
係影相...
勁搞gag...
再唱卡啦ok,悶到死...
|
| 發表時間:2008-09-01 06:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
| 2008-08-31 |
分類: 未分類 |
今日又係返教會𪊲時候...
衣d野唔多講
個補習老師話黎我度拎d野,
搞到我要返屋企
仲要等左幾個鍾...
明知我有野做,都慢慢先<冷>過黎
去左調景嶺...
去左唔夠2個鍾,就返lu...
不如唔好叫我去!!! |
| 發表時間:2008-09-01 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
| 2008-08-30 |
分類: 未分類 |
今朝,n咁早左街,同bryan睇戲,
跟住去左踩單車(觀塘功樂道)
有條kai子同我地兩個玩,
我地同返佢玩,玩到抄車 =]
跟住tried到行唔到,
就去野,唔多想食,同bryan一起食半個餐
跟住,以為有人唔黎,咁我地返教會打波算,
就到先有人打黎,話出緊...
其實我去,係陪bryan
then 拿拿林返屋企
因為有成村人黎我屋企,
雖然係有少少無聊,不過睇下同邊d fd玩
3個月唔溝女,到底得唔得呢... |
| 發表時間:2008-09-01 06:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 135 | »
|