<調調調調調>...
今日返學果陣冇車都唔<調>呀???
不過就見到樓下果個s3e 咩人(連我自己都唔知佢叫咩名)
跟住成8點先到tko
又要 喎= =
唔想newapaper monitor呀!!!
<調調調調調>...
第一堂,班主任節,呀岑哥(保你大...)話比我地知,我地係班會係咩工作
跟住就叫左康樂出黎搞活動,勁多廢話,
唔知邊個講,話要去游水,
我話好呀,裸泳呀笨...
勁傾計囉
第二堂,李sir入左黎,都唔知佢講咩...
又要勁串,講d野冇人笑,mrs chan 呀,做咩唔教書呀???
起碼mrs chan 話人果陣有戲睇,我地班都會笑,
不過冇左alex,笑都有d牽強 =[[
小息多人到嘔
之後上堂,上eng,又傾lu...
之後就係LS,大家(我都係)都估係miss lau教,點知睇左個(6+1)
死啦叫佢...
勁想miss lau教,
lunch time問過佢,原來miss lau 今年冇教s.2
唔理佢lu...食飯,岑sir見到我地成10個一𦭵,o左....
之後就2堂I.S.,都係冇訓- -
then中文堂,miss鍾勁好人(今堂姐,遲d就唔知...)
早放,打波lu...
學左honda tim...
走籃(鎖匙圈果度起手)穿中,-6左,同埋佢地話學honda,唔好意思,冇心的
入左唔少 ^^,打到件白色衫做左黑色衫= =
之後又去左7-11一起買野飲...(同loading,kelvin and 波波)
就快又比呀媽話...(想知先問啦)
照緊肺,係咁...

|