❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


2008-09-04 分類: 未分類

今日普通話,悶到嘔...

中文,要背d書...

c.s. 周sir教,唔知點講= =

eng 唔打啦,妖...

好痛呀!!!剛剛打波,整到手,要去校務處...

仲要隻手好似唔係我𪊲咁

到左油塘,<fly>的

叫呀媽幫我拎野

聽日都唔知點算,勁過之前,如果唔係.又要等下年啦 ><

妖...

 

打唔到好多...

發表時間:2008-09-04 06:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 9 月 3 日  星期三   晴天


2008-09-03 分類: 未分類

 

<調調調調調>...

今日返學果陣冇車都唔<調>呀???

不過就見到樓下果個s3e 咩人(連我自己都唔知佢叫咩名)

跟住成8點先到tko

又要喎= =

唔想newapaper monitor呀!!!

<調調調調調>...

第一堂,班主任節,呀岑哥(保你大...)話比我地知,我地係班會係咩工作

跟住就叫左康樂出黎搞活動,勁多廢話,

唔知邊個講,話要去游水,

我話好呀,裸泳呀笨...

勁傾計囉

第二堂,李sir入左黎,都唔知佢講咩...

又要勁串,講d野冇人笑,mrs chan 呀,做咩唔教書呀???

起碼mrs chan 話人果陣有戲睇,我地班都會笑,

不過冇左alex,笑都有d牽強 =[[

小息多人到嘔

之後上堂,上eng,又傾lu...

之後就係LS,大家(我都係)都估係miss lau教,點知睇左個(6+1)

死啦叫佢...

勁想miss lau教,

lunch time問過佢,原來miss lau 今年冇教s.2

唔理佢lu...食飯,岑sir見到我地成10個一𦭵,o左....

之後就2堂I.S.,都係冇訓- -

then中文堂,miss鍾勁好人(今堂姐,遲d就唔知...)

早放,打波lu...

學左honda tim...

走籃(鎖匙圈果度起手)穿中,-6左,同埋佢地話學honda,唔好意思,冇心的

入左唔少 ^^,打到件白色衫做左黑色衫= =

之後又去左7-11一起買野飲...(同loading,kelvin and 波波)

就快又比呀媽話...(想知先問啦)

照緊肺,係咁...

發表時間:2008-09-03 07:01 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 9 月 2 日  星期二   晴天


2008-09-02 分類: 未分類

今日正式上堂啦!!!

大調位,調左去到頭,咩都睇唔到= =

<<調>>!!!

honda係我地附近,勁傾

中文:悶到嘔...老師唔會搞gag囉

I.T. 訓緊...果個頭上面好多雲

食飯,大混亂囉...

多左班s1,

好彩話買野飲(汽水機)

跟住到左樓梯,就話可以落去買野,

剛剛好第一個買 =]

跟住小息,勁玩,笑死左...

2e班主席p左k...

eng ms chau 教

不過我地勁傾計囉= =

I.S. 太神奇,

我一都唔覺得悶- -

 

今日太陽係西邊升起...

 

約人中秋出黎玩!!!

發表時間:2008-09-02 05:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]