❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


2008-10-08 分類: 未分類

今日返學冇咩野,

班主任堂冇咩事

C.E. 冇老師,

做咩都得,全世界出哂位,

有d拎手機影相,

不過我都比人偷影左(見係你炸)

之後miss 鄭入左黎

大家勁快咁返埋位,

仲要忍笑 =]

 

maths 堂,勁唔想上!

因為悶,悶,悶...

呀sir見到我本書,做哂,問你補習嫁?

我答:係!

小息都係咁

ENG: 勁無奈,做左係USB 都唔收,

咁人地開唔到電腦唔得嫁?

跟住作文,都係咁啦

L.S. 唔使上,勁happy!

劉sir講野,搞到有d人好驚

食飯:都係咁...正常!

上返課室,sor呀hebe (左)住哂你同佢  ( 嬲 哈哈哈...)

兩堂I.S. : 比人玩野,不過唔知佢會唔會開心,

又比更多知...

中文 : 铜女 (周小姐) zzz...

放學去左等佢放,

要同岑sir傾計,冇講,但暗示左d野,

唔係好緊要,不過閃人,呀joe亂講野呀!

想死呀!

之後同PPl YaM * 朱姐... 傾計

之後同佢 Emily PPl 去食野,

我同佢就坐係度...

 

返屋企lu...

 

今日冇啦啦,比人話我講d野比全班聽囉!

我幾時有講呀!原來你一直都不信任我 , sosad!

(係,我之前對你做錯左d野,我應左,講左sor啦!)

 

to KeNNetH:

我想見返我之前識𪊲KeNNetH !

我永遠都想你開心,做好fd

之前仲一起玩! 果陣d笑樣, 但你而家,只是苦笑!

 

我唔知你想唔想我咁樣(你就去補習果陣)

如果你介意,sor...

我有時想問下你意見先,再~~~

 

我愛你!  是不會變的!

發表時間:2008-10-08 07:53 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


2008-10-07 分類: 未分類

今日放假,悶呀,

又想出街,去铜你,

但都知唔得,只希望快d到聽日,

無啦啦去cut頭髮...

 

唔緊要啦,佢地係你𪊲好fd!

發表時間:2008-10-07 07:06 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


2008-10-06 分類: 未分類

今日好晏先訓醒,搭的士返...

上堂超悶,冇心機上,

可能因為兩件事,

一 : 某人...

二: 想開光(對鞋)

勁訓...

小息,換衫

穿新鞋,都要比人串- -

P.E. 做錯誤示範 XD

係學校就炒,

但....

lunch : 劉sir過黎捉人,

冇意中見到有人好返!

=]

maths : 李sir勁串,我好驚呀- -

music :仲好玩,

bryan你粒野螢光嫁 哈!

中文: 作文,都冇咁悶

放學要導賞員,

心情勁散,因為我想...

5:2x 佢地走哂,

得返我地d組長傾野,

搞到6點先走,thz joe 陪我XD

去左KFC 铜loading佢地

之後悶地,因為太無聊啦!

見到你,但我feel到某幾位人兄係度糟,

搞到佢好似唔係好開心~~~

走左之後,去左同教會d人打籃球 =]

好心打個電話返屋企,都要比人話,咩事呀!

超好玩,

打街場

但我等緊你電話...

傾完,仲入多左幾球( 偷笑中)

最後同佢地傾下地,吹下水,

成11點幾先返,

 

知你掛住我果陣,好happy !!

( me too !)

發表時間:2008-10-06 11:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]