|
|
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
| 2008-10-08 |
分類: 未分類 |
今日返學冇咩野,
班主任堂冇咩事
C.E. 冇老師,
做咩都得,全世界出哂位,
有d拎手機影相,
不過我都比人偷影左(見係你炸)
之後miss 鄭入左黎
大家勁快咁返埋位,
仲要忍笑 =]
maths 堂,勁唔想上!
因為悶,悶,悶...
呀sir見到我本書,做哂,問你補習嫁?
我答:係!
小息都係咁
ENG: 勁無奈,做左係USB 都唔收,
咁人地開唔到電腦唔得嫁?
跟住作文,都係咁啦
L.S. 唔使上,勁happy!
劉sir講野,搞到有d人好驚
食飯:都係咁...正常!
上返課室,sor呀hebe (左)住哂你同佢 ( 嬲 哈哈哈...)
兩堂I.S. : 比人玩野,不過唔知佢會唔會開心,
又比更多知...
中文 : 铜女 (周小姐) zzz...
放學去左等佢放,
要同岑sir傾計,冇講,但暗示左d野,
唔係好緊要,不過閃人,呀joe亂講野呀!
想死呀!
之後同PPl YaM * 朱姐... 傾計
之後同佢 Emily PPl 去食野,
我同佢就坐係度...
返屋企lu...
今日冇啦啦,比人話我講d野比全班聽囉!
我幾時有講呀!原來你一直都不信任我 , sosad!
(係,我之前對你做錯左d野,我應左,講左sor啦!)
to KeNNetH:
我想見返我之前識𪊲KeNNetH !
我永遠都想你開心,做好fd
之前仲一起玩! 果陣d笑樣, 但你而家,只是苦笑!
我唔知你想唔想我咁樣(你就去補習果陣)
如果你介意,sor...
我有時想問下你意見先,再~~~
我愛你! 是不會變的!
|
| 發表時間:2008-10-08 07:53 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| 2008-10-07 |
分類: 未分類 |
今日放假,悶呀,
又想出街,去铜你,
但都知唔得,只希望快d到聽日,
無啦啦去cut頭髮...
唔緊要啦,佢地係你𪊲好fd! |
| 發表時間:2008-10-07 07:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
| 2008-10-06 |
分類: 未分類 |
今日好晏先訓醒,搭的士返...
上堂超悶,冇心機上,
可能因為兩件事,
一 : 某人...
二: 想開光(對鞋)
勁訓...
小息,換衫
穿新鞋,都要比人串- -
P.E. 做錯誤示範 XD
係學校就炒,
但....
lunch : 劉sir過黎捉人,
冇意中見到有人好返!
=]
maths : 李sir勁串,我好驚呀- -
music :仲好玩,
bryan你粒野螢光嫁 哈!
中文: 作文,都冇咁悶
放學要導賞員,
心情勁散,因為我想...
5:2x 佢地走哂,
得返我地d組長傾野,
搞到6點先走,thz joe 陪我XD
去左KFC 铜loading佢地
之後悶地,因為太無聊啦!
見到你,但我feel到某幾位人兄係度糟,
搞到佢好似唔係好開心~~~
走左之後,去左同教會d人打籃球 =]
好心打個電話返屋企,都要比人話,咩事呀!
超好玩,
打街場
但我等緊你電話...
傾完,仲入多左幾球( 偷笑中)
最後同佢地傾下地,吹下水,
成11點幾先返,
知你掛住我果陣,好happy !!
( me too !) |
| 發表時間:2008-10-06 11:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 135 | »
|