❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


2008-10-14 分類: 未分類

今日返學,7點十就到左lu...

上到去做英文功課

原本琴日交,今日先交 ( 正常 )

跟住打左鐘都唔知

仲影左張相,放心唔會比人睇!

完全唔記得左 - -

果張相比左一個好好𪊲感覺 XP

L.S. 冇咩點訓

因為聽日要quiz !

Math : 都係冇訓,太開心???

中文 : 快快樂樂咁過左,真係快!

C.T. 正呀! 可以出課室

鍾意你坐過黎!

玩true or dare

比人轉左n次 = =

兩堂Eng : 很慢地過....

I.S. 都係咁!  嘈 !

 

十分多謝妳!

發表時間:2008-10-14 06:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


2008-10-13 分類: 未分類

今朝冇同呀joe果d返

返到去,勁多我地班果d cardet 落哂去

得1個人係度 - -

無無聊聊等夠鍾

兩堂Eng:

好似比Ms Chau 見到我sd sms   = =

小息去左換衫,見到陳展俊返左黎

勁樣衰囉佢!

上P.E.堂之前,

岑Sir 叫我地下次唔好自己換衫,

成班一起去換,先去換

仲有落堂就要換衫,如果唔係,要铜劉sir喎...

上堂冇咩野,

不過都知落雨嫁啦!

冇點認真去打

之後一開始落雨,不過唔大

落大雨啦!,呀sir入左去唔知做咩,

我叫佢,佢都聽唔到咁~~~

then 上左禮堂

打(雨)毛球,勁笑

sor呀! BeR...唔小心嫁~~~

返課堂,做緊功課果陣,

比佢搞我個頭

用佢D jel

佢係度勁笑=]

math : 抄返哂d答案

就黎想訓嫁啦~~~

Mus: 玩! 嘈!

中文:都係!

放學:去左旺角,

之後返屋企lu...

發表時間:2008-10-13 07:13 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


2008-10-12 分類: 未分類

今朝都係咁,

返教會!

之後

去補習   不過冇車...

唔使補lu

佢唔得閒

then 唸住去賣左部電話佢

不過得1x0 唔賣住

琴日問有200嫁!

聽日先至去~~~

最後去左買sony手機

(k610i )

同呀BEEBEE (教會)和補習老師

撞機 - -

身家: $0 =[[

發表時間:2008-10-12 05:34 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]