|
|
2008 年 10 月 14 日 星期二  |
| 2008-10-14 |
分類: 未分類 |
今日返學,7點十就到左lu...
上到去做英文功課
原本琴日交,今日先交 ( 正常 )
跟住打左鐘都唔知
仲影左張相,放心唔會比人睇!
完全唔記得左 - -
果張相比左一個好好𪊲感覺 XP
L.S. 冇咩點訓
因為聽日要quiz !
Math : 都係冇訓,太開心???
中文 : 快快樂樂咁過左,真係快!
C.T. 正呀! 可以出課室
鍾意你坐過黎!
玩true or dare
比人轉左n次 = =
兩堂Eng : 很慢地過....
I.S. 都係咁! 嘈 !
十分多謝妳!
|
| 發表時間:2008-10-14 06:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 13 日 星期一  |
| 2008-10-13 |
分類: 未分類 |
今朝冇同呀joe果d返
返到去,勁多我地班果d cardet 落哂去
得1個人係度 - -
無無聊聊等夠鍾
兩堂Eng:
好似比Ms Chau 見到我sd sms = =
小息去左換衫,見到陳展俊返左黎
勁樣衰囉佢!
上P.E.堂之前,
岑Sir 叫我地下次唔好自己換衫,
成班一起去換,先去換
仲有落堂就要換衫,如果唔係,要铜劉sir喎...
上堂冇咩野,
不過都知落雨嫁啦!
冇點認真去打
之後一開始落雨,不過唔大
落大雨啦!,呀sir入左去唔知做咩,
我叫佢,佢都聽唔到咁~~~
then 上左禮堂
打(雨)毛球,勁笑
sor呀! BeR...唔小心嫁~~~
返課堂,做緊功課果陣,
比佢搞我個頭
用佢D jel
佢係度勁笑=]
math : 抄返哂d答案
就黎想訓嫁啦~~~
Mus: 玩! 嘈!
中文:都係!
放學:去左旺角,
之後返屋企lu... |
| 發表時間:2008-10-13 07:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
| 2008-10-12 |
分類: 未分類 |
今朝都係咁,
返教會!
之後
去補習 不過冇車...
唔使補lu
佢唔得閒
then 唸住去賣左部電話佢
不過得1x0 唔賣住
琴日問有200嫁!
聽日先至去~~~
最後去左買sony手機
(k610i )
同呀BEEBEE (教會)和補習老師
撞機 - -
身家: $0 =[[ |
| 發表時間:2008-10-12 05:34 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 135 | »
|