|
|
2008 年 11 月 6 日 星期四  |
| 2008-11-06 |
分類: 未分類 |
今日勁晏先起身
8點1度先到tko
早上都冇咩野!
下朝林放學果陣
比人jel頭
超硬囉= =
相:

比d意見,唔該!
|
| 發表時間:2008-11-06 05:14 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 5 日 星期三  |
| 2008-11-05 |
分類: 未分類 |
今朝自己返
因為我同牙joe有少少誤會
返到去拿拿林抄maths ws
聖經:無聊!
好開始打(黑痴)
maths
冇啦啦比呀sir叫我擦哂佢囉!
妖!
eng 幫loading搞野 =]
L.S. 訓牙!
勁打(黑痴)
放學唸住bryan 1 on 1
頂!佢去對面打波...
你以後咪叫我同你打!
等左n咁耐
之後真係1on1
7:0 抄佢蛋!
打完,去左食野
我地成班勁影溫綽然~~~
可以做寫真 -口-
算啦,唔好咁衰仔,唔放上網啦!
唔好唔開心啦你!
加油呀你,唔好放棄呀,我知你得嫁...
我而家好多女牙 XDDDD
幾個老婆,爆多個女個 =]
比loading老婆車左巴 -3-" |
| 發表時間:2008-11-05 07:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 4 日 星期二  |
| 2008-11-04 |
分類: 未分類 |
今朝一起身勁凍...
返到學校,又要早會
悶悶悶!!!
L.S.
loading 同 kenneth ,你地兩個冇得醫嫁啦- -
勁笑 -3- "
chi 訓牙...
CT 冇得落去,仲悶...
eng :ms chau 終於發火啦!
太開心啦...佢地有時真係好嘈
I.S. 未交porject...
放學,岑sir請食野
happy ~~~
琴日新買𪊲袋( 同kenneth 一樣嫁 XD )
 |
| 發表時間:2008-11-04 06:09 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 135 | »
|